lastníte e-shop? Pak je vaším každodenním chlebem bezpochyby otázka, jak zvýšit počet objednávek. Úspěch totiž netkví pouze v tom, že na svůj web dostanete dostatek návštěvníků, ale především ve schopnosti je proměnit v platící zákazníky. Jedním z nástrojů, který by vám k tomu mohl pomoci, je Ověřený web, na který se pěkně zblízka podíváme v dnešní recenzi.
🛡️ Důvěryhodnost služby Ověřený web - 10/10
Služba Ověřený web funguje na jednoduchém principu - zobrazuje návštěvníkům vašeho e-shopu notifikace, které v nich vyvolají důvěru ve váš web a postrčí je k případnému nákupu. Společnost dokonce uvádí, že v po implementaci na e-shop se může konverzní poměr (počet objednávek) zvýšit až o úctyhodných 20 %, což už se vyplatí. Jak se podíváme dále v recenzi, možnosti jsou opravdu široké, a můžete tak nastavovat upozornění jak na poslední nákup či registraci, tak třeba slevový kód nebo recenzi.
V tomto bodě je z hlediska důvěryhodnosti důležité zmínit především to, že nástroj Ověřený web vás nenechá zveřejňovat notifikace falešné, respektive nelze do objednávek či statistik a recenzí nahrát vlastní data. Tím si budujete důvěru u svých zákazníků, kteří si mohou být jistí, že jsou zveřejněné notifikace skutečně založené na pravdě a zkušenostech ostatních zákazníků. Ideální situace pro obě strany.
⚙️ Uživatelské prostředí - 10/10
Velkou výhodou služby Ověřený web je především její jednoduchost. I v případě, že nepatříte mezi velké technické talenty a jste rádi, že jste s pomocí zákaznické podpory nahráli na svůj e-shop všechny produkty, integraci snadno zvládnete. Vše začíná už přehledným uživatelským prostředím, kde se okamžitě zorientujete. Nebojte, nemusíte nic zdlouhavě hledat. Po registraci a přihlášení se dostanete na stránku administrativy, kde jsou všechny informace přehledně dohledatelné pod třemi základními záložkami: Kampaň, Propojení a Nastavení.
Zatímco v první záložce Kampaň nastavíte samotné notifikace, a to jak jejich obsah a četnost zobrazení, tak vzhled, v sekci Propojení lze notifikace spárovat s recenzními platformami Heureka, Zboží.cz a Spolehlive recenze. V poslední záložce, Nastavení, během pár kliknutí vložíte web, na kterém chcete notifikace zobrazovat. Pokud máte náhodou webů, respektive e-shopů více, snadno mezi nimi můžete přepínat v horní části administrativního rozhraní. Počet zakoupených kreditů přehledně najdete v levé dolní části obrazovky.
Poslední části administrativního rozhraní je váš osobní profil, do kterého se dostanete rozkliknutím ikonky v pravém horním rohu. Zde si můžete nastavit profilovou fotku, kontaktní informace, změnit heslo či tarif předplatného, případně se ze služby odhlásit. A to je vše - žádnou vědu v tom hledat nemusíte.
💪 Jednoduchost používání - 9/10
S uživatelskou přívětivostí samozřejmě souvisí také zmiňovaná jednoduchost používání. Nejvíce nás bude zajímat především integrace s vaším webem, případně se zmiňovanými recenzními portály. Opět platí, že se jedná o poměrně přímočarý proces. Ihned po registraci, případně přidání dalšího webu, získáte tzv. kód Pixel, který stačí vložit do hlavičky vašeho webu a návštěvou webu ho aktivovat. Pomocí integrovaného skeneru přímo v nástroji Ověřený web můžete zjistit, zda se aktivace povedla.
Pak už je na řadě samotná kampaň, která je opět velice snadná na obsluhu. Během pár snadných kroků nastavíte, kdy a kde se má (či naopak nemá) notifikace ukazovat. Například můžete nastavit, aby se daná notifikace zobrazovala pouze u některých kategorií, či se naopak nezobrazovala poté, co zákazník přejde k pokladně.
Jakmile úspěšně nastavíte detaily zobrazení notifikace, můžete se pustit do úpravy vzhledu, a to jak pro zobrazení na počítači, tak mobilním telefonu. V záložce Vzhled je možno upravit například ikonku, barvu, umístění na stránce, dobu, po které se notifikace zobrazí, prodlevy mezi notifikacemi a tak dále.
Pokud chcete notifikace propojit se zmiňovanými recenzními portály, stačí jen vložit API klíč a máme hotovo. Jedinou podmínkou je, aby e-shop, který chcete s Heurekou propojit, měl status Ověřeno zákazníky. U notifikací s recenzemi je možné nastavit minimální hodnocení, které se budou zobrazovat - například pouze recenze nad tři hvězdičky a tak podobně.
Máte-li notifikací více, jejich přehledný seznam najdete v sekci Kampaň pod záložkou Notifikace. Zde můžete jednotlivé notifikace zapínat a vypínat, případně zcela odstranit.
📊 Funkce - 10/10
Jak již bylo párkrát řečeno, možnosti notifikací jsou opravdu bohaté. Využít můžete jak některé z přednastavených notifikací (recenze, počet návštěvníků, poslední nákup, poslední registrace, slevový kód, souhrnné statistiky návštěvnosti…), tak si nastavit své vlastní notifikace. Fantazii se meze nekladou - můžete své zákazníky upozornit například na velké slevy, budoucí výprodej, dopravu zdarma či dárek k nákupu.
🤖 Možnosti integrace - 10/10
Snadnou integraci už jsme párkrát rozebírali, krátce se však zastavme ještě u seznamu e-shopových řešení, do kterých lze Ověřený web bez problémů integrovat. Seznam je to opravdu dlouhý - posuďte sami:
- Shoptet,
- Upgates,
- E-shop rychle,
- FlexumShop,
- Webareal,
- FastCentrik,
- nody,
- PrestaShop,
- WooCommerce,
- Clickeshop,
- Wexbo,
- Shopify,
- binargon,
- WordPress,
- Shop5.cz,
- Rocketoo,
- 4shop,
- Mioweb,
- Webczech,
- Shoptec.sk,
- další…
💰 Cena - 9/10
Pokud máte malý e-shop, který teprve začíná, a neradi byste dali horentní sumy za notifikace, jistě vás potěší, že ceny tarifů se odvíjí od míry návštěvnosti webu, respektive také četnosti zobrazení notifikací. V neposlední řadě si můžete službu na celých čtrnáct dní vyzkoušet zdarma a rozhodnout se, zda je pro vás tou pravou volbou. Pokud byste službu přece jen zakoupili, ale nakonec vám z nějakého důvodu nevyhovovala, vhod přijde také 30denní garance vrácení peněz.
Teď už se však pojďme blíže podívat na ceník tarifů. Jak jste možná zvyklí z obdobných služeb, cena tarifů je ovlivněna také četností plateb - pokud zvolíte platbu na roční bázi, zaplatíte o poznání méně, respektive získáte dva měsíce využívání zcela zdarma.
Mají vaše stránky více než 150 000 zobrazení měsíčně? Žádný problém, stačí kontaktovat podporu pro vytvoření tarifu na míru.
📧 Zákaznická podpora - 9/10
Tím se dostáváme k další zásadní části - zákaznické podpoře. Té se dá vytknout jediná věc, a to chybějící live chat. Obrátit se však můžete na zákaznickou linku, případně napsat na podporu e-mail či využít kontaktního formuláře. Za zmínku stojí také rozsáhlá nápověda, kde najdete prakticky vše, co byste mohli při nastavování notifikací potřebovat. Užitečné informace na vás čekají také na přidruženém blogu.
✏️ Pro koho je doplněk Ověřený web vhodný?
Pokud máte e-shop a rádi byste zvýšili své prodeje, potažmo důvěryhodnost pro zákazníky, Ověřený web je jasnou volbou. Notifikace jsou skutečně užitečným nástrojem, který vám pomůže přesvědčit nerozhodné zákazníky k nákupu. Vzhledem k mnoha různým cenových tarifům a možnosti vytvoření tarifu na míru Ověřený web využijete bez ohledu na velikost a návštěvnost vašich stránek.
✅ Závěrečné hodnocení - 9,5/10
I kdybychom se hodně snažili, mínusů bychom na službě Ověřený web našli jen pomálu. Jedná se zkrátka o praktický nástroj, který zvládnout použít i méně technicky zdatné osoby. Přehledná administrace, široké možnosti personalizace, pohotová zákaznická podpora, možnosti nastavení vlastních notifikací a nízké ceny, to vše je důvodem, proč dát službě šanci, i kdyby jen v rámci dvoutýdenní lhůty na bezplatné vyzkoušení.